In-Laws Play Truth or Drink | Truth or Drink | Cut

In-Laws Play Truth or Drink | Truth or Drink | Cut


– What do you find most
sexy about my daughter? – Her butt, I mean, like, you know, I immediately went to
like you know, sex things. She’s gorgeous. – So you’re having sex
with my daughter’s butt? – No. (fancy music) – Mother-in-law. – Son-in-law. – He will be my father-in-law,
his name is Ned. – Oh goodness. – 16 years. – So first off, Brian is my only. (laughs) She did, oh, you’re gonna bring that up? Yes, she did. – I made him move out of the basement. – Yes! – Okay, go ahead, shoot. – Were you a virgin when
you met my daughter? – No, I was definitely not. – How many people did
you sleep with before you married my daughter? – Nine. – So she made 10. – She was 10. – When did you first sleep with my son? – We waited a few weeks. – Nice, a few weeks. – The first time we had sex
was on his living room couch, while his current girlfriend
was in their bedroom. It happened, and that was like a year before we got together. – Well, let’s just do this then. – What did you first think about me when I started dating your daughter? – I was wondering why she was dating you. – Where did you meet my son? – At a New Year’s Eve party – And, tell me more. – I was wearing a skirt with no underwear (laughs) – Have you ever had sex in my house? – I knew this question was gonna come up. – You’ve had sex in my house? Oh you fucker, oh. You and Jesse are in so
much trouble right now. – What are you talking about? I took a drink, that
doesn’t mean anything. – It means you don’t
wanna tell me the truth! – What is your least
favorite thing about me? – Oh my, – It’s okay, you can be honest. – Really? – Yeah. – I’m gonna say it,
sometimes you’re insensitive and I’m not gonna say anything more, and I’m gonna drink to that. – Sometimes I’m insensitive, ah. – Do you think me and
your daughter will last? That’s a really long
pause for that question. – What do you think is my worst habit? – When I’m trying to be
confrontational with you, you do this, look, look. – No (laughs) – I hate that. (laughs) – I can’t look at you in the face. – Do you think I take good
enough care of your daughter? – No. – Really? – Mm-hmm. – No, wait, really? – Mm-hmm. – Do you think I take good
enough care of your son? (laughs) What? Why are you laughing? – It seems like he does a lot of chores. – You got a double shot of this? – She needs a cleaning lady,
and she needs a landscaper. – Okay, so when you guys
collude together and kill me and collect the insurance money,
you can buy all that shit. – Yes. (laughs) – Jesus Is this what you guys
talk about all day long? – What’s the worst thing you’ve ever said about me to my partner? You can’t drink – I can’t drink? You wanna
know the worst thing… – I wanna know this one. – That you probably need to zip it, and that’s as far as
I’m gonna go with that. – Okay. – Are you a good lover to my son? – Aww – Are you a good lover to my son? – Yes, sometimes. – How often do you have sex? Better be more than once a week. – It’s not once a week (gasps) – Poor Brian. (laughs) – How often? – Twice a week, but if it
was up to me, everyday. That’s all on him. – That’s all on him. – How often do you sleep with my daughter? – Probably once a week. – God I’m getting laid more than you. – Okay, that’s good to know. She’s pregnant though. She’s watching Real Housewives- – No she wants to bone you,
and you’re playing video games, so what the fuck? – Whoa, apparently based on her statistics is that we’re just boning plenty enough. – I’ve heard. – What do you mean you’ve heard? – You have a reputation. – Yes (laughs) – Oh, fuck, are you kidding me? – I don’t know, I just heard
that yours is very large. – Cut that, oh my god. I can’t believe, how
many shots have you had? Are you fucking kidding me right now? It’s only gonna be on the
internet for fucking ever, so that’s cool. – I don’t want this one. – What is it? – Hm-mmh – No. – Yeah, but. – Just ask, this is a easy one. – Have you ever cheated on my son? if not, have you ever come close? – No, why is that so hard for you to ask? – Because that would hurt
him so bad, if he thought. – I have never come close. (laughs) Your son is everything. – Aw, thank you. – Have you ever cheated on my daughter? – No. No. No. No. No. No. – Why’d you look away? – That’s after like three nos though. – Have you guys ever gotten
close to breaking up? (laughs) – Have you guys ever gotten
close to breaking up? – Yeah. We just weren’t on the
same page about everything, and, now we are, so we’re good. – Long haul. – Got things, ya know,
yeah that’s what it is, that’s what a relationship
is, you have problems, you talk about them and you fix them. – I’m so thankful that you’re
my granddaughter’s mother. She’s an extraordinary
mom, I mean how could I have ever asked for anything more? And my friend, you are one
of my best friends, too. – Yeah, I’m thankful for the relationship you have with Jesse and that if him and I are having
a problem or something I can call you, and you’re neutral about things and you talk to me and you’re often on my side. – Yeah, I love you, too. – I love you. – Alright, let’s do it, last one. – If you weren’t married to my
daughter, would you like me? – Yes, yeah. Yeah definitely. I think that we vibe, I think we have the same
kind of sense of humor, we would have talked, hung out. – I would have liked you too. – Let’s take another shot, I really hope, thank you so much for doing this with me, I know this is kinda crazy
but I hope you had fun, and I had a lot of fun. – I had fun too. – Good job, girl. (laughs) – I love you. – I love you, too. – I love you so much. – I do too, I love you so much. – I don’t know if I can say
I learned anything about you. Except that you want me to do more chores. – And that you had sex in my house! – What, who said that? – Oh, you fucker.

100 thoughts on “In-Laws Play Truth or Drink | Truth or Drink | Cut

Leave a Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *